maandag, oktober 18, 2010

Kermis

Kermis in Breda

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Knappe nachtopname, heel moeilijk te maken, maar je bent er goed in geslaagd, Rian!
Fijne nieuwe dag en dito week gewenst, boordevol experimenten met mooie foto's tot gevolg!

Ria zei

Sfeervolle opname. Dubbel mooi, zonsondergang en het kermislicht.

Ank zei

Mooi plekje (je eigen huis?)voor zo'n overzichtsfoto, ik denk dat ik bijna dagelijks zo'n foto zou maken als ik zo woonde.

Fokkio zei

Een mooie avondfoto tegen de ondergaande zon. Gemaakt vanaf een flat waarschijnlijk. Zeer geslaagde foto.

AmaZony zei

Hoi, zag je als 'nieuw' staan tussen de 'fotobloglijst' en voila ben hier eens wat komen rondneuzen tussen je foto's. Ben knappe, aparte creaties tegengekomen zoals met die bollen en de paddo die uit t kader springt... ; Mooie blog met dito foto's en ik zie hier vooral 'een eigen kijk' op fotografie, daar hou ik wel van. Hier kom ik vast en zeker meer langs. Groetje, AmaZony

Han zei

Zo jij woont hoog dan loop je zeker vaak met je hoofd in de wolken. ;) ;) ;)

Geert zei

altijd weer gezellig.