dinsdag, oktober 19, 2010

Lief hè

Straatfotografie

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Lief inderdaad, en mooi bovendien. Ik hou van mensen die het aandurven ànders te zijn en er ook nog veel plezier in schijnen te scheppen bovendien!

Fokkio zei

Een hele mooie foto. Inderdaad lief. Ze wilden wel voor je poseren dus, dat is leuk. Zwart-wit is mooi in deze foto.

Incanto Images Fotografie zei

ik schrik er altijd een beetje van, maar volgens mij zijn ze wel lief, wel heel mooi genomen en het naar Zw/w omzetten een goede keuze.
Groetjes Von

Geert zei

Hartstikke goeie foto. En lief, inderdaad.

Han zei

Tja lastig, mooie foto maar het zijn niet zo mijn types voor een foto.

Ria zei

Mooi portret, stoer maar toch lief. Oftewel ruwe bolster, blanke pit.

Margo zei

Oei, ik griezel van mensen die zich volhangen met ijzer. Ik zie dat altijd als een teken van agressie. Zij misschien niet en misschien zijn ze wel lief, dat kan natuurlijk. Maar ik vind het jammer dat ze, om een statement te maken zich zo toetakelen. Ieder mens is uniek, ook, vooral, zonder die verminkingen. Maar lief en en die uiterlijke tekenen zijn voor mij niet bepaald synoniem.

Ank zei

Ze doen lief maar zien er in mijn ogen niet lief uit, beetje 'stekelig' zal ik maar zeggen en wat ik vooral jammer vind zijn al die spelden en piercings.