zondag, april 17, 2011

Prunus

Op de grond gaan liggen...

prunus

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een fraaie opname Rian, van mij mag je nog méér op de rug gaan liggen hoor! Ik bedoel dan wel, om dergelijke mooie foto's te maken... *wink, big smile*
OT: toch nog gewerkt gisteren met het plaatsen van de deurtjes. Maar vandaag beloofd: ik rust uit! En ik hoop dat jij dat ook mag doen, lekker in het zonnetje!

Incanto Images Fotografie zei

dat geeft wel een heel mooi beeld, zo vanaf de grond. Hopelijk was het gras droog. Prachtig gedaan.

Groetjes Von

klaproos zei

hemels om te zien rian,
geweldig zo tegen de lucht,
mooier kan haast niet hé:-)
super,

Ria zei

Ja, we moeten er wat voo over hebben om een mooi foto te maken. Je schiet twee vliegen in 1 klap. Je blijft lenig en je hebt een mooie foto. Altijd mooi met dat tegenlicht.

Dominic zei

En dat was zeker de moeite, zo krijg je een prachtige kijk in de bloem. Heerlijke zachte kleuren, mooi gedaan!
Groetjes

http://www.p-ter.net zei

Staat ook op het programma bij mij!
Prachtig deze tegen de lucht!
Gr.
P-TER
OT: Ik zal eens ikea op zoeken!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Wat een speciale uitsnede Rian, een waar je twee keer naar kijkt en dat maakt hem gelijk bijzonder.

AmaZony zei

Jammer dat de bloesemtijd alweer bijna voorbij is. Ik hou er van, die kleine, frele, pastelkleurige bloemetjes. Deze prunus is heel knap in beeld gebracht, mooie omkadering ook. Eentje dat zo aan de muur kan ! Groetje,