donderdag, april 21, 2011

VMN

vmn

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Nu moet het toch wel lukken Rian, dat ik gisteren plots in mijn tuin ook vergeetmenietjes vond. Ik weet niet hoe ze er gekomen zijn, maar ben er héél blij mee. Net zoals ik blij ben met deze knappe foto ervan!
Fijne, weerom zonnige dag hé!

klaproos zei

ik pluk j e een bosje forget me not,

* alsjeblieft*

dank je wel voor je mooie logje elke dag weer rian,
je maakt me blij

Ria zei

Wat een prachtig bloemetje is het toch,zo mooi van kleur. Je hebt ze er weer fleurig op gezet.

http://www.p-ter.net zei

Vergeet me nietjes staan hier ook in volle bloei!
Ga straks ook mijn camera ter hand nemen.
Jij zet ze alvast mooi digitaal vast!
Gr.
P-TER

Dominic zei

Ik ben jou nog niet vergeten Rian!
:-) Prachtige foto van dit fantastisch bloemeke!
groetjes

fotohanvogel.blogspot.com zei

zo blijven we je wel onthouden Rian door deze mooie plantjes.

SU6 met je foto's!

AmaZony zei

Ben altijd wel wat aan de late kant wat blogbezoek betreft maar vergeten ben ik je niet hoor. vgmn-jes, zo klein maar o zo mooi. Je hebt ze mooi in beeld gebracht Rian.

Ank zei

Deze Kaukasische Vergeet-Me-Nietjes heb ik ook in de tuin en ik vind ze prachtig, net als jouw foto. De gewone VMN met het gele hartje bloeit nog niet bij mij.

Daisy zei

Weer een mooi lentebeeld. Ik wens je fijne paasdagen toe.