woensdag, april 20, 2011

Viooltjes

Met achteraf gemaakte dof.

violen

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Zo téér, deze mooi in beeld gebrachte viooltjes... Een streling voor het oog Rian!
OT: heb je gisteren genoten van de Matthäus in de Bredase Grote Kerk? Ik denk van wel, aan je enthousiasme te zien. Zal je even enthousiast deze nieuwe, zonnige dag doorbrengen? Doén!

Ank zei

Dat is goed gelukt! Ik zag dat er een nieuwe PSP-versie uit is waarin dat kan, helaas veel te duur voor mij :0(

OT: Arcen moet ook heel mooi en groot zijn en van hetzelfde laken een pak! Misschien dat mijn achternichtje daar ook staat en dat mijn nicht erheen gaat dan kan ik weer mee, maar is wel ver weg voor ons. Ik heb meer dan duizend foto's gemaakt die dag en nog vele duizenden figuren gemist. Joke had weer heel andere figuren op de foto dan ik terwijl we bij elkaar liepen maar als je links een foto nam dan trok er rechts een hele kudden aan je voorbij, ik had er gemakkelijk nog een dag kunnen doorbrengen *lol* Maar ik heb me toch wel regelmatig afgevraagd wat die mensen gedacht moeten hebben toen ze s'morgens in de spiegel keken. Het gebrek aan gêne in sommige gevallen viel me wel op.

klaproos zei

prachtig rian. je viooltjes smaken naar meer viooltjes:-)

wat een romantiek:-)

Ria zei

Heel mooi en teer,deze viooltjes. Ze komen goed tot hun recht. Ik heb de afgelopen dagen veel foto's gemaakt. Vandaag weer even aan het werk.

Dominic zei

Schitterend Rian, zeer mooie kleuren en achtergrond!
groetjes

fotohanvogel.blogspot.com zei

Deze violen hebben wel een heel hoog aaibaarheidsgehalte, prachtig gedaan Rian.
OT: Heb je wel een de woorden één voor één in getikt bij googel?
Ik denk dat je het met een of meer portretten kan doen en dan een tekst die de lading dekt.

Unknown zei

mooi gedaan

Daisy zei

Leuk gedaan. De gele kleur knalt weer lekker.

Monique zei

Knpa gedaan. Ik vind wel dat je verschil kunt zien tussen deze DOF en eentje die zo uit de camera komt, het ziet er toch wat kunstmatiger uit.
Groet, monique

AmaZony zei

Heb het niet zo met viooltjes, maar deze kunnen me dan weer wel bekoren, kzal m'n mening moeten herzien. Prachtig in beeld gebracht!