dinsdag, december 21, 2010

Dark art

belly dark art

6 opmerkingen:

Fokkio zei

Leuk gedaan. Solid as a rock.
Een fijne dag Rian.

gerdaYD zei

Rian... wat ben jij goéd bezig zeg: jouw knappe foto's en dito bewerkingen worden met de dag beter, nét als goede wijn. Dit is weerom een toppertje van formaat, en dat méén ik!
Fijne dag meid, ik hoop dat jij weer zonder kleerscheuren op je werk toekomt!

Ineke zei

Hallo Rian,

Hartelijk dank voor je felicitatie op m'n weblog.

Op jouw weblog zie ik dat je 'oma' bent geworden: Wat ontzettend leuk, hartelijk gefeliciteerd met je kleinkind; geniet er ten volle van !

Een mooie dag toegewenst!

Han zei

Rian, ik zie niet graag je donkere kant, geef mij maar je kant die elke dag een glimlach heeft.

Ria zei

Och Rian , wat ga je "ruw" om met die zwangere buik. :)

Anoniem zei

Oei, niet mijn ding dit. Maar je experimenteert er lekker op los!
Margo