woensdag, december 22, 2010

Kerstgroet voor alle reageurs

kerstgroet

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Wat een prachtige wenskaart Rian, dankjewel voor de wensen én dit mooi kleinood!
Eén van mijn wensen voor volgend jaar? Dat jij verder jouw knappe foto's en dito bewerkingen blijft posten, dààr geniet ik van!
Fijne midweekdag meid!

Ria zei

Dank je wel voor je wensen en je mooie foto. Jij ook fijne dagen, maar dat gaat wel lukken nu je kleinzoon er al is.

Han zei

Hele mooie foto Rian, bedankt voor je goede wensen.

Persoonlijk had ik de foto iets meer zachter/mistiger gezien (niveaus 0-3-255 ipv 0-1-255)

rob alberts zei

Voor jou ook alle goede wensen!
Geluk en Gezondheid.
Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

Fokkio zei

Ik had hem al gezien :-) Maar voor jou natuurlijk hetzelfde gewenst.

OT: dat flipbook is gewoon een plugin voor mijn wordpress-site. Voor zover ik weet kan dat niet op Blogger. Je hebt er dus een eigen domein voor nodig (Rian.nl of zo).

Ank zei

Jij ook hele gezellige dagen en een goed en gezond en heel fotogeniek 2011!

Geert zei

Mooi hè

Incanto Images Fotografie zei

jij ook de beste wensen voor 2011, en bedankt voor je mooie beelden.
Mooie kaart gemaakt, prachtig hoe je dit weer geeft.
Groetjes Von

http://www.p-ter.net zei

Met zo'n foto kan het niet beter!
Ook vele wensen teruggewenst
en alle geluk en veel mooie foto's uiteraard!
Gr.
P-TER

AmaZony zei

'Reageurs' ? vreemd woord, maar veronderstel dat ik daar ook bij hoor haha... Dankje voor de wensen ! Ook voor jou fijne dagen ! Ik wens je een vrolijk eind, een goed begin en een 2011 volledig naar je zin !
Groetje, AmaZony