zaterdag, december 25, 2010

25 december 2010

kerstwens

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Een pràchtige kerstkaart, Rianlief, dankjewel!
En ik hoop dat jij een even mooi, en gelukkig kerstfeest aan het beleven bent, samen met àl je geliefden, je verdient dat!

Fokkio zei

Een vrolijk kerstfeest voor jou/jullie Rian.
Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.

Ank zei

Mooie kaart heb je gemaakt, ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen!

Geert zei

Gaat vast lukken, ik wens jou en je geliefden ook fijne dagen.

Ria zei

Ik herken een echt "Gavin" creatie! Smakelijk voor zo meteen en een goede 2e kerstdag.

Han zei

Dat heb je heel netjes gemaakt Rian. Ik wel jou en je dierbare een goede kerstdagen toe.

Incanto Images Fotografie zei

dank je wel, ook vanuit Kortenhoef fijne dagen en geniet er van..
Lieve groetjes Von

Geert zei

Off Topic:
Sneeuwfoto is overdag gemaakt. Ik heb gezocht naar een donkere achtergrond. Onderbelichting (EV= -1) en achteraf de donkere delen donkerder gemaakt. Ergens een maanfoto vanaf geplukt en die erin gelakt. Wat anti-alias erover en zwart-wit gemaakt.

pieterbie zei

Prachtig kaartje!