zondag, december 26, 2010

De kinderen (1)

Kinderen

Kinderen 

De onderste gaat het worden.

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik vind ze allebei mooi, maar deze met de wolkjes toch ietsje veelzeggender, vraag me niet waarom Rian. Edoch de keuze is beslist aan de fotograaf, jij zal zeker en vast het beste weten wat past!
Leuke feestdagen gehad, of ben je nog steeds aan het vieren?

Fokkio zei

De keuze is lastig. Ze zijn beide mooi. En ik denk dat men met beide foto's tevreden zal zijn.
De tweede is een hele mooie wat meer standaardportretfoto. De eerste is net zo mooi en wel origineel met de lucht erachter.
Ik kan niet kiezen. De tweede is wel safe denk ik.
Een fijne tweede kerstdag Rian.

Geert zei

De onderste dus.

Incanto Images Fotografie zei

wel een moeilijke keuze, persoonlijk vindt ik de bovenste meer spreken. Is voor mij gevoel speelser, de kinds komen iets meer naar voren. De andere is neutraler en veiliger. Ze zijn alle twee mooi, en dat is je heel goed gelukt.
Groetjes Von

Ria zei

Daar zal iedereen blij mee zijn. Ik vind ze beide mooi hoor.

Margo zei

De bovenste vind ik mooier, maar dan zou ik het in kleur doen en goed alle hoekjes en gaatjes vullen met de achtergrond. Bij het vlechtje van het meisje zie je nog wit. Wie zijn deze kinderen? Zaten ze echt op een rijtje of heb je ze individueel gefotografeerd en op een rijtje gezet? Ik zie geen interactie tussen de kinderen nl.

AmaZony zei

n lichte voorkeur voor de eerste met de wolkjes. Ik zou deze zelfs in kleur es uitproberen, moet ook wel mooi zijn denk ik. Maaaar de fotograaf beslist en ze zijn allebei mooi, is zowiezoo moeilijk kiezen. Knap !

Han zei

Rian je hebt je zelf hier mee geen gemakkelijke opgave gedaan. Blonde haren op een witte achtergrond en dan ook nog een wit shirt.

Ik heb het ook eens geprobeerd kijk maar op http://img.photobucket.com/albums/v413/Han_Vogel/IMG_1326kopie.jpg

http://www.p-ter.net zei

Een terechte keuze!
Allebei knap trouwens!
Gr.
P-TER

pieterbie zei

De bovenste heeft toch ook iets hoor met die achtergrond.
De onderste is misschien iets minder druk.

rob alberts zei

Mooie foto's!
Vriendelijke nieuwjaarsgroet uit Amsterdam-ZuidOost