zaterdag, januari 01, 2011

Gelukkig nieuwjaar !

In april van het afgelopen jaar liep ik me al te verheugen op de komende jaarwisseling. Ik zou nóóit meer ergens anders dan thuis oud en nieuw vieren. Met uitzicht over de hele stad. Wat zou ik ieder jaar gaan genieten van het uitzicht met al dat vuurwerk en wat zou ik er mooie foto's van gaan maken !

Ik had alles in gereedheid gebracht: camera stond klaar met de juiste lens en de juiste instellingen op haar statief. Het enige wat nog moest gebeuren was klikken als het vuurwerk losbarstte.

Gisteren overdag was het al behoorlijk mistig en ik begon me al zorgen te maken over de foto's. Ik kon de grote kerk niet eens meer zien. Gedurende de dag werd het alleen maar erger.

Ondanks de mist en natuurlijk de onvermijdelijke rook na 15 minuten vuurwerk is het toch nog gelukt een aantal aardige foto's te maken.

Allemaal een heel fijn 2011 gewenst ! Met hopelijk de volgende jaarwisseling beter weer (in ieder geval minder mist).


fireworks 1-1-2011

fireworks 1-1-2011

fireworks 1-1-2011

Op mijn weblog staat er nog eentje.

10 opmerkingen:

Geert zei

Mooi 2011, geniet ervan.
Je hebt ze in elk geval, vuurwerkfoto's.
Ondanks de mist. Mooi gedaan.

Incanto Images Fotografie zei

dan heb je nog geluk gehad, ik had ook alles door gelezen wat je allemaal moest en doen en rekening houden met, maar er stond nergens iets over mist, hoe dat op te lossen...mist was hier niet opgelost en geen vuurwerkfoto's..jammer helaas. Dan toch dit jaar even naar Scheveningen met het vuurwerk.
Jij hebt er nog iets moois van weten te maken en dat is een goed teken voor dit jaar..

Voor 2011 mooie momenten en zal genieten van je mooie foto's.
Veel liefde, gezondheid en geluk voor dit nieuwe jaar.

Groetjes Von

Ank zei

Van mist is niets te zien op je foto's, ze zijn mooi hoor!

Nogmaals de beste wensen!

Han zei

Wat zal je genoten hebben voor het raam mijn moeder woonde op de 11e etage en het was altijd een genoegen om over de stad uit te kijken.
Rian ik wens je veel gezondheid en geluk in 2011 toe!

http://www.p-ter.net zei

Het geeft zelfs een preciale sfeer!
Knap hoor!

Bedankt voor je vele mooie commentaren
en ik wens je een gezond fotogeniek 2011 toe!
Gr.
P-TER

Fokkio zei

Ze zijn toch goed gelukt, ondanks de mist. Het is ook wel lastig omdat je niet weet wanneer ergens vuurwerk verschijnt.
De beste wensen voor 2011!

gerdaYD zei

En óf het je gelukt is Rian, het zijn beslist knappe foto's geworden, ondanks de mist!
Voor 2011 wens ik je schitterende dromen die ook uit mogen komen, en een vlug klikvingertje op de camera en het PS-werk ook!
En bedankt voor je blijk van medeleven!

pieterbie zei

Die eerste vind ik wel heel mooi.

Ria zei

Ik vind ze hartstikke goed gelukt hoor ondanks de mist. Goede voorbereidng.
Ik wens je dit jaar nog vele mooie fotomomenten toe.

Anoniem zei

Prima gelukt toch? Lijkt me boeiend de camera gewoon een half uur open laten staan. Wel avond van te voren testen of het niet te lang us. Eigenlijk is 10 minuten ook lang zat, dan komt er genoeg vuurwerk in beeld.
Ik was te ziek om ook maar iets te proberen en heb hier bovendien geen uitzicht, wat dat betreft zit jij daar super! Wel dacht ik met de iPhone wat te testen met de HDR Pro om meerdere foto's samen te voegen. Nou ja - over een jaar nieuwe kansen!
Margo