donderdag, december 30, 2010

Broertjes en zusjes

Photobucket

Photobucket

Photobucket

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik val hier elke dag in herhaling... maar moet dat ook wel: jouw kinderportretten zijn nu eenmaal pareltjes, stuk voor stuk Rian!
Vandaag weer lekker verder spelen hé met camera en PS!

Ria zei

De onderste foto steelt toch wel de show voor mij.
Mooi gedaan Rian.

Fokkio zei

Prachtige foto's.
Ben je eigenlijk al professioneel bezig, of ben je dat van plan?
Je bent er goed genoeg voor.
Een prettige dag.

Han zei

Rian je zou ze deze moeten geven in drie mooie witte lijstjes en dan mooi op een rij hangen lijkt me prachtig.

Rian zei

@Fokkio: Nee, ben niet professioneel bezig. Een professional moet ook professionele tarieven rekenen en ik vraag mij af of de mensen dan nog steeds in de rij staan. Ze zijn nu goedkoper uit bij mij en dan niet meer...
@Han: Ben ik helemaal met je eens maar de klant is koning hè. En de klant wil ze allemaal op een rijtje op canvas.

rob alberts zei

Mooie foto´s schreef ik al eerder.
En nu kijk ik zeker uit naar jouw impressie van het leven van Rune.
Nogmaals gefeliciteerd!
Geluk en gezondheid voor jou en je dierbaren.
Vriendelijke nieuwjaasrgroet uit Amsterdam-ZuidOost

AmaZony zei

Stuk voor stuk mooie portretten, hier zie je ook duidelijk de gelijkenis tussen de broer en zusjes... Knap gedaan !