vrijdag, januari 21, 2011

Beter torentje

Nieuw luchtje er achter gezet. Beter Han ?

Tower

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik denk wel dat Han volmondig JAAAA zeggen zal lieve Rian!
En, de kadokes gekregen? Je bent er zeker en vast blij mee. Geniet er maar van, flink aan de slag met de nieuwe speeltje hé!
Fijne dag meid!

P-TER zei

Zo'n lucht maakt de foto sterker,
maar zag toch liever het vorig standpunt van het torentje en deze lucht uiteraard!
Gr.
P-TER

Fokkio zei

Ik heb hem al gezien. Ik vind hem goed. Als je niet beter wist zou je denken dat dit gewoon één foto was.
Ik vond trouwens de foto zonder deze lucht ook prima.
Fijn weekend!

Incanto Images Fotografie zei

even het luchtje veranderen en je hebt gelijk een andere foto. Van mij mag deze er zijn. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit..

Groetjes Von

Ria zei

Prima bewerkt Rian. Geeft net iets extra's zo.

Han zei

Goed gedaan Rian hoe heb je hem uitgesneden met de pen of met de veelhoek lasso?
Het ziet er gelijk anders uit (en beter dacht ik)

Han zei

Ja dit is een echte, maar zonder muis kan je niet hoor, al was het maar om te surfen op internet.
Nu kan je er mooi haartje bijteken die je bij het selecteren bent kwijt gekraakt.

Rian zei

@Han: Deze was nog uitgesneden met de veelhoeklasso. Had het tablet nog niet toen ik deze opnieuw bewerkte.

pieterbie zei

Een goede lucht kan wonderen doen hé.