maandag, januari 17, 2011

Sarah en Rune

Sarah and Rune

Sarah and Rune

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Goh meid, dit onderwerp zal je wellicht nooit ofte nooit vervelen, fiere oma en begenadigde fotograaf zijnde... Weerom toppertjes!
Fijne nieuwe maandag en dito week, geniet maar van je zwart-met-koperrood kopke, ik ben er zeker van dat je het beeldig staat!

Fokkio zei

Ook prachtig!
Fijne dag nog.

Monique zei

Heerlijke foto's! Daar zullen papa en mama wel blij mee zijn.
Groet, Monique

Han zei

Hoe teder Rian ik kan me voor stellen dat je camera overuren maakt.

http://www.p-ter.net zei

Prachtigè!
De liefde straal eruit!
Zoiets fotograferen geeft je inspiratie!
Gr.
P-TER

Ank zei

Eén en al tederheid!

OT: Ja allemaal nog ijs, een schaduwhoek maar dan nog, ik was ook verbaasd.

pieterbie zei

Heel knappe dubbelportretten!

OT: neen, niet Decap, denk ik, geen zo'n klasse.
BTW: ik ben nog bestuurder geweest in het orgelmuseum in Brugge :-)

Ria zei

Mooie serie van Rune , Rian.