zaterdag, januari 22, 2011

Late sinterklaas

Twéé dozen !

Photobucket

In eentje zat de Wii. Iets wat ik al een tijdje wilde maar ik vond ze te duur.  Leuk speelgoed hoor! Ik moet oppassen dat ik geen tennisarm krijg. Heb al heel veel spierpijn

Photobucket

Photobucket

Maar het allerleukste speelgoed zat in de tweede doos: Een Wacom Intuos 4. Een tekentablet om mee te werken in Photoshop. Het vervangt de muis helemaal maar daar moet ik erg aan wennen. Ik ben erg verknocht aan mijn Kensington muis en ik heb die dan ook nog niet afgekoppeld.

Photobucket

Maar na een dag oefenen met de Intuos kan ik het toch al beter laten om toch steeds weer naar die 'muis' te grijpen.

Photobucket

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Wawwww, da's héél andere koek dan dat Bambooke van mij, dit is de Rolls Royce onder de tekentabletten lieve Rian! Blij voor je, want er gaat beslist een nieuwe wereld voor je open bij het werken in PS. Accuraat tooltje, waar het heerlijk mee werken is. En die muis? Die ben je na een tijdje vergeten, net zoals ik!
Fijn weekend hé, vol speelplezier.

Fokkio zei

Jij hoeft je niet meer te vervelen.
Dit is leuk speelgoed, ook voor volwassenen!
Veel plezier ermee en een fijn weekend!

pieterbie zei

verdorie, Gerda heeft er een, nu heb jij er een...
het neemt natuurlijk plaats ik en ik vrees dat ik de tijd mis om zo intensief met mijn fotootjes bezig te zijn
jammer
misschien later als ik ooit eens wat meer tijd heb

Vanessa zei

Intuos 4...nog niet van gehoord, ik heb zelfs nog geen photoshop :-)
Maar het lijkt me wel geweldig om zoiets te hebben!
Heel fijn weekend,
grtjs

Ria zei

Fijn zo'n late Sinterklaas hoor.
Wat zal je sportief worden met de Wii. ;)
Een tekentablet om je foto's nog mooier mee te bewerken, super hoor. Veel plezier met alles.
Werkse vandaag.

Anoniem zei

Volgens mij ga jij je voorlopig niet vervelen! Sla je niet per ongeluk de vaas van tafel met de Wii? ;-)
Margo

Geert zei

Ik gebruik ze allebei, door elkaar. Ideaal! Geweldig goed cadeau, tablet.

P-TER zei

Hihi ik heb ook zo'n bambooke zoals Gerda!
Die van jou ziet er inderdaad wat groter uit!
@Ben je content met die muis?
Gr.
P-TER

AmaZony zei

Wow wat een leuk kado ! n Wii staat ook al n tijdje op m'n verlanglijstje vooral om op die manier spelenderwijs wat meer beweging te hebben lijkt me leuk... Tekenen en fotobewerking is niet zo m'n ding enerzijds ook door tijdsgebrek, zo'n tekentablet is me onbekend terrein, maar ben wel benieuwd wat we er hier van te zien gaan krijgen... succes ermee !