woensdag, april 06, 2011

Breda's Museum (2)

Photobucket

Photobucket

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Zie je wel, ik had gelijk toen ik zei hier nog andere foto's van dit waarschijnlijk schitterend museum te verwachten! Lieve Rian, je doet er me plezier mee! Net zoals je me telkens weer plezier doet met je mooie reacties, ook dàt mag wel eens gezegd worden!
Fijne midweekdag meid, draai ze! Hihi.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Netjes strak gefotografeerd zonder vertekening.

OT: Draadloos is wel zonder draadje maar is er wel infrarood of radiografisch contact tussen flitser en camera.
TLL lichtmeting kan dan niet (alleen bij hele dure modellen) kijk maar eens op deze URL

http://www.fotoshopaalten.nl/yongnuo-afstandbediening-draadloos-voor-canon-yn-rf602-p-1458.html

Verders heb ik ook een CD met voorbeeld films hoe je zo'n trouw serie maakt met een externe flitser.

klaproos zei

in een woord prachtig om te zien rian,
al loop ik momneteel liever door een echt bos:-)
met groene kleuren:-)

Dominic zei

Prachtig schilderij, jij had precies geen last van die vervelende spotten die ze er op laten schijnen! :-)
groetjes

Incanto Images Fotografie zei

een mooie takkenbos.
Goed op de foto weten te zetten.

Groetjes Von

Ria zei

Prachtig schilderij. Welke technieken waren er gecombineerd? Kijk zo komen we met z'n allen nog ergens.

http://www.p-ter.net zei

Een museuum waar je letterlijk
door schoonheden omringt word!
Je mag van mij nog even ermee verderdoen!
Gr.
P-TER

Fokkio zei

Een mooi schilderij. Ik hou hier wel van.
Fijne dag!