zaterdag, april 09, 2011

Bruggen

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Mooie strakke foto's van utiliteitsarchitectuur... ook dààr ben je precies bedreven in hé Rian. Tja, jij hebt dan ook een goéd fotografenoog!
Vandaag nog even op de tanden bijten, en dan óp naar een leuk paar dagen vrij hé!

klaproos zei

een geweldige constructie om te zien rian.
heel bijzonder eigenlijk hé

Anoniem zei

Mooie strakke foto's. Mooi die weerspiegeling van het water in de onderkant van de brug.
Ik was gisteren middag vrij en ik ben toen langs Prinsenbeek gereden en heb van diezelfde brug ook foto's gemaakt.
Bijna zelfde standpunt, maar ik denk dat ik hem van de andere kant heb genomen.
gr. Ria

daisy zei

Leuke foto's. Het ijzerwerk wordt bijna abstracte kunst.

mich zei

jaja die bruggen in België kunnen ze er ook iets van . Wat zeggen ze dan 'bruggen hé maar ge kan nie zonder hé'
tof gedaan

Dominic zei

Mooie constructies en beelden van deze architectuur! prachtig om te zien!
groetjes

Fokkio zei

Leuk gedaan. Een goed idde om te fotograferen volgens een thema.
Fijn weekend verder!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Zolang ik niet onder die brug hoef te slapen vind ik hem wel mooi Rian.

OT: ik zou een kleine filmzon mee nemen 1000 watt (met een daglicht filter) en mijn losse flitser o ja niet vergeten het statief"
Maak close-up van een telefoon oortje met een deel van het gezicht, een hand die schrijft enz. enz.