donderdag, april 07, 2011

Breda's Museum (3)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Dit is weerom een fraai stukje kunst lieve Rian, mooi in beeld gebracht ook zodat we het eens van alle kanten kunnen bekijken en een goed idee krijgen van hoe het er uitziet. Heerlijke museumserie, ik hou van kunst dus daar doe je me beslist plezier mee!
En OT ja, ik sta nog recht, maar amper... *wink, big smile* Bedankt om het te vragen én je lieve steunende reacties!
Maak jij er nu maar een fijn buitendagje van. Hoewel, je zal waarschijnlijk eerst een beetje moeten werken, jammer genoeg.

Daisy zei

Leuk gefotografeerd. En ook een apart beeldje. Je moet er maar weer opkomen.

klaproos zei

whoops...
dat lijkt de paashaas wel :-)


machtig mooi om te zien

http://www.p-ter.net zei

Wat een creativiteit!
Prachtig kunstwerk
en je fotowerk ook!
Vooral de laatste is een mooi standpunt!
Gr.
P-TER

Ria zei

Aparte kunst dit gatenbeest. De laatste heeft door standpunt mijn voorkeur.

Dominic zei

Mooie standpunten, bij de laatste ben je zeker dat hij tegen de muur hangt! :-) Prachtige opnames!
groetjes

fotohanvogel.blogspot.com zei

Vreemde maar mooi kleur zweem zit er in deze foto Rian, ik krijg hem er niet uit (was het gemengd licht?)

AmaZony zei

Fraai stukje kunst, heel apart en ook mooi in beeld gebracht. Hier hou ik wel van ; Creatief logje !