dinsdag, mei 03, 2011

Skywatch

Van tweede paasdag.

Photobucket

10 opmerkingen:

gerdaYD zei

Goede morgen lieve Rian! Ik ben er terug en blij dat jij ondertussen verder mooie logs plaatste die ik nu met veel plezier voor het oog en het hart kon inhalen!
Ook blij te lezen bij mij dat jij zo'n heerlijke paasdagen had en je klikvingertje wappert als nooit tevoren!
Bedankt voor je reacties meid, en maak er weerom een schitterend dagje van....

klaproos zei

bijzonder mooi om te zien rian, je doet me een plezier met deze:-)

Ank zei

Prachtplaat!!!

Dominic zei

Prachtig om te zien Rian, een speciale dag! :-)!
groetjes

Fokkio zei

Als een Japanse zonsondergang, prachtig, met die verschillende kleuren in de zon!

Unknown zei

zeer mooie kleuren

Ria zei

Hij is prachtig met dat silhouet van die mast, is dit de andere kant van de flat?
OT: Je hebt zeker wat gemist.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Prachtige foto Rian, met een 200mm lens vanaf je balkon, uit de vrije hand?

Margo zei

Mooi! Opkomst of ondergang?

pieterbie zei

Wat een lekkere lucht!

OT: tja, je hebt gelijk wat mijn zeefoto betreft, jammer van het kleur. De kleur van de zee wordt door veel dingen beïnvloed. Licht van de zon, ondergrond, begroeiing onder het water...
Ik had het natuurlijk kunnen bijkleuren, maar dat zou niet correct, niet ethisch geweest zijn? Ik weet niet niet, soms werk ik een foto wel bij in het kader van het esthetische, maar je kan daar heel ver in gaan. Hier was het duidelijk mijn bedoeling om een zo realistisch mogelijk beeld neer te zetten.