vrijdag, mei 06, 2011

Vlag

flag T-Mobile

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Curieuze bewerking, het maakt van de foto iets héél intrigerends Rian!
Beeld dit het vakantiegevoel uit dat je nu ongetwijfeld in je buikje kriebelen voelt? Hihi. Ik hoop dat je er van geniet! En begin alvast met vandaag...

klaproos zei

dag rian,
laat de vlag maar wapperen,
ik xzal voro jou duimen vandaag
en let maar op het gaat helemaal goedkomen :-)

http://www.p-ter.net zei

De vlag is gestreken, alez ziet er toch glad uit! :-)
Beheers je zenuwen vandaag,
ik kan me voorstellen hoe je je voelt!
Je zal content zijn dat je het
resultaat op je pc kan bekijken!
Hopelijk zien we er hier ook wat van.
Succes ! ! !
Gr.
P-TER

Dominic zei

Mooie reclamefoto, Rian!
Een fijn weekend! Groetjes

Incanto Images Fotografie zei

je durft met de kader, wow, die komt even binnen, maar heel goed gekozen.

Groetjes Von

Ria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ria zei

Een strakke vlag tegen een hemelsblauwe hemel zonder een wolkje aan de horizon. Dat het voorlopig in alle opzichten zo mag blijven. Ook voor jou.

pieterbie zei

P-ter weet duidelijk meer over de betekenis van deze post.

Een eenzame vlag, zou ik zeggen.

Wat de betekenis ook mag zijn: good luck!