dinsdag, januari 04, 2011

Amaryllis

Met flitslicht in de studio


amaryllis

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Weet je dat dit één van mijn lievelingsbloemen is Rian? Je doet me dus met deze knappe opnames héél veel plezier!
Net zoals je me plezier deed met dat mooie commentaar wat je bij me plaatste... merciekes!
Nog een fijne dag lieve meid!

Fokkio zei

Lastig te zeggen welke van de twee ik het mooist vind.
Ik ga toch voor deze geloof ik.
Fijne dag!

Incanto Images Fotografie zei

Ook mooi, maar vond de eerste met natuurlicht ook prachtig.
Groetjes Von

Ria zei

Zo komt deze bloem toch ook wel heel mooi tot zijn recht Rian.

Han zei

Hallo Rian, zo vind ik hem (haar) al veel mooier nu nog een in echt mooi wit de witte achtergrond één stop overbelichten voor het pure wit.

Monique zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik bvoeg jou blog ook toe.
Prachtige foto is dit. Ik vind deze mooier dan de vorige bij natuurlijk licht.
Groet, Monique

AmaZony zei

Mijn keuze is hier vlug gemaakt : ik ga absoluut voor die in de studio, knap !