woensdag, januari 05, 2011

De laatste winterplaatjes (dat hoop ik toch)

winter

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Maar wat voor een plaatje Rian! Een plààtje van een plaatje... Zo iets kan me met de voor mij héél nare winter, even verzoenen, dankjewel!
OT: ik denk niet dat ik er spijt van zal hebben, jij toch ook niet?
Fijne midweekdag meid, en kéér ze hé! *wink, big smile*

Ria zei

Sfeervol plaatje Rian.
Ik denk toch ijdele hoop dat dit de laatste winterplaatjes zijn. Maar voorlopig gaat de temperatuur weer omhoog, kun je even bijkomen.
Fijne dag.

Fokkio zei

Een prachtig verstild plaatje. Echt heel mooi.
Van mij mag het ook de laatste zijn, maar we weten wel beter...
Mijn inspiratie is een beetje op om met dit weer foto's te maken. Wat zon erbij zou wel fijn zijn, alles is grijs nu.
Maar dat komt wel weer.
Een fijne dag Rian.

Daisy zei

Een echt winters plaatje. Er zit echt sfeer in!

Han zei

Prachtig plaatje maar ik denk dat we nog wel meer winter weer krijgen.

Incanto Images Fotografie zei

zeker niet je laatste winterse plaat, er komt nog veel meer..en ik kan er van genieten hoe je de foto's maakt.
Deze is ook prachtig gemaakt.
Groetjes Von

pieterbie zei

echt de laatste?
Neen, toch.
Zo mooi.

Anoniem zei

Nou, dat hoop ik niet!
Margo

OT: ik heb een Google account uiteraard, maar dat neemt niet weg dat ik steeds weer m'n gegevens moet invullen. Superirritant.
Dus dan maar anoniem. En dan moet ik nog drie keer op plaats reactie klikken. Dat is uitsluitend bij Blogger.

Fred zei

Hallo
eerst de beste wensen en een gezond 2011.
wat zijn ze weer top.
gr,
Fred