vrijdag, januari 07, 2011

Winterplaatje

winter

6 opmerkingen:

gerdayD zei

Knap gedaan Rian, ook zonder tekenpen weet jij beslist met fotosoep om te gaan!
Maar ik duim toch voor jou dat je inderdaad zo iets uitkiezen mag volgende maand. Want het is beslist een handig tooltje!
Fijne vrijdag nog, en straks een schitterend weekend hé!

Fokkio zei

Weer zo'n prachtige sfeervolle winterfoto. Ik hou van deze kleuren (in de foto dan).
Fijne dag Rian!

Daisy zei

Ook weer een mooi, goed standpunt.
Fijn weekend alvast!

Monique zei

Prachtige serie winterplaatjes zet je hier neer! De winter mag van mij ook snel weer voorbij zijn, maar idt is toch wel genieten.
Groet, Monique

Ria zei

Kijk die foto's doen mij terug verlangen naar de winter.
Mooie serie.

Han zei

Brr, hier is de sneeuw weg maar op jou mooie foto kan ik er nog wel van genieten.