zaterdag, januari 08, 2011

Laatste winterplaatje

winter

6 opmerkingen:

gerdaYD zei

Jammer dat dit het laatste is... maar dankjewel, ik heb van dit schitterend serietje genoten Rian!
Ook bedankt voor je lieve woorden vol steun, ze helpen ons doorheen deze moeilijke dagen. En OT: mijn schoonmama heeft Altzheimer, dus ze beseft niet goed meer wat er speelt. Gelukkig misschien, zo zal het wat draaglijker voor haar zijn, hoop ik...
Fijn weekend meid!

Fokkio zei

Een mooie rustig plaatje.
Bij mij ook eerst geen winterfoto's meer.
Fijn weekend Rian.

Ria zei

Heerlijk om met 11 graden boven nul naar zo'n mooi winters plaatje te kunnen kijken.
Fijne zondag Rian.

Han zei

Aan alles komt een eind en ook aan de winter (van mij mag het) maar we zullen je foto's missen Rian.

Incanto Images Fotografie zei

Januari wordt even een rustige winter maand, maar februari wordt weer bal...en dan weer heerlijk genieten van je winterse plaatjes.

Groetjes Von

http://www.p-ter.net zei

Hopelijk komen er nog van die
winterse dagen, waar jij van die prachtplaatjes kan maken!
Gr.
P-TER