woensdag, februari 16, 2011

Binary swirl

binary swirl

binary swirl 

Binary swirl

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze kunnen stuk voor stuk zo aan de muur. Wat maakt de kleur en de invulling een verschil. De laatste lijkt als het ware helemaal vrij te staan. Gr. Ria

Fokkio zei

De laatste is het mooist hier.
Fijne dag!

Incanto Images Fotografie zei

het zijn wederom weer prachtige kunstwerkjes geworden. Wat een mooi werk leveren jullie saampjes af. Klasse.

Groetjes Von

Han zei

Je leeft je helemaal uit Rian, heb je nog genoeg ideeën?

Dominic zei

Ik ga ook voor de laatste, mooie ziverkleurige schakeringen!
Nog een fijne avond,
groetjes

pieterbie zei

jouw laatste bewerking vind ik hier 't best

gerdaYD zei

Goed bezig Rian, samen met die knappe zoon van jou! Je hebt er duidelijk plezier in hé?
Net zoals je plezier zal hebben in het beleven van de héle komende, nieuwe dag hoop ik!

Tim Freh zei

Zoals iedereen ga ik ook voor de laatste, maar als drieluik (mag ik het zo noemen?) is het geheel ook erg geslaagd!

AmaZony zei

Bij elke nieuwe klik sta ik versteld van je creativiteit en schitterende resultaten. Ook hier weer, vooral de zw/w(?) versie mag zo aan m'n muur. Superproject !
Groetje, AmaZony