vrijdag, februari 18, 2011

Vlinder

Vlinder

Vlinder 

vlinder

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Oei, je bent dus bijna door je voorraad tekeningen heen Rian? Nu ja, het zijn er toch heel veel geworden, en allemaal even mooi en knap bewerkt, wat wil je nog meer?
OT: heeft de uiensoep gesmaakt? Hihi.

Fokkio zei

Ik vind de laatste het mooist. Mooi gedaan weer.
Fijn weekend Rian!

Han zei

Met die mooie felle kleurtjes heb je natuur goed geëvenaard, Jammer dat de zwarte lijn wat geblokt is.
Gebruik de doezelaar eens na het selecteren (in het selecteren menu en dan bewerken)

Dominic zei

Jullie hebben er een mooie vlinder van gemaakt! Prachtig gedaan!
Nog een fijn weekend,groetjes

Geert zei

Hartstikke mooi wederom.

Ank zei

Ik vind de tekening weer super, de bewerkingen wat minder deze keer, ik zou ze graag ook in hout of zilver uitvoering willen zien. En ik zeg het nog maar een keer als sieraad, hanger of broche zou het prachtig zijn zowel in hout als in metaal uitgevoerd.

pieterbie zei

De tweede vind ik best van al, de verschillende kleurtjes spreken mij aan, denk ik.

AmaZony zei

deze mag best kleurrijk zijn , de middelste dus... Wat de vorm betreft hou ik meer van de wiskundige tekeningen, die zijn mysterieuzer dan deze duidelijke vlinder... Groetje, AmaZony