maandag, februari 14, 2011

Rune in sanskriet

Sanskrit Rune


Sanskrite Rune


Sanskrit Rune 

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

Héél orignineel, knap gevonden en verwerkt door beide creatievelingen!
OT: jij had dus een écht eetweekend? En heeft het allemaal goed gesmaakt? Geen indigestie vandaag lieve Rian? *wink, big smile*
Fijne maandag en nieuwe week hé!

Han zei

Toppie, je hebt goud heel mooi toegepast op de stenen ondergrond. Een waar kunstwerk!

Fokkio zei

Heel mooi. Ik vind de tweede nog iets mooier dan de derde.
Fijne dag!

Ria zei

Prachtig gedaan. , de letters komen op de achtergrond op de tweede bewerking heel mooi uit.

Incanto Images Fotografie zei

hoe krijg je het toch voor elkaar, werkelijk prachtig gedaan. Jullie kunnen wel een tentoonstelling gaan openen..

Groetjes Von

Ank zei

Door jouw bewerking zie ik het zo als gouden broche!

Anoniem zei

Leuk detail: dit is eigenlijk ondersteboven, hihi. dit is mijn favoriete bewerking tot nog toe, Golden Rose is ook erg mooi.

Zoonlief ;)

Dominic zei

Prachtig, je kan misschien juwelen gaan ontwerpen!
Groetjes

pieterbie zei

jouw eerste bewerking is terug fantastisch!

Margo zei

Ik vind die gouden helemaal geweldig! Ik kon er geen Rune in lezen maar inderdaad ondersteboven wel! Je zou er inderdaad een mooi sieraad van kunnen maken!

AmaZony zei

Ooooo die 2de met de gouden letters is grandioos mooi gedaan ! En dat op die stenen achtergrond, heel knap geheel ! Groetje, AmaZony