dinsdag, februari 15, 2011

Roses

Rose

Golden rose

8 opmerkingen:

Fokkio zei

Je zoon maakt knappe ingewikkelde tekeningen. En jij hebt er ook weer wat moois van gemaakt.
Een goede samenwerking.
Fijne dag!

gerdaYD zei

De appel valt niet ver van de boom hé, dus het verwondert me nikske dat jullie allebei zo creatief ingesteld zijn!
Leuke Valentijnsdag gehad? Maar dat was slechts een dag, ik hoop dat jij het hele jaar door de liefde beleeft!

Ria zei

Ze blijven mooi. Ga je er een collage van maken?

Geert zei

Was even een paar weg, kom ik terug, zie ik hier een enorme productie staan. Een coproductie om precies te zien. Indrukwekkend.

Han zei

Nu maar hopen dat je zoon nog veel van die mooie platen heeft, anders kom jij droog te staan. ;)

Dominic zei

Een talentvol kereltje als je het mij vraagt en jij zorgt prachtig voor de afwerking!
Groetjes

gerdaYD zei

Voor jou, lieve Rian, om er de dag goed mee te beginnen:

't Is een reep zwarte drop
Koek met suiker erop
Een kleurbal, een zuurbal, een wafel
Een zoethouten stok
Of een kleurige brok
't Ligt alles bijeen op de tafel (...)
Manna De Wijs

Ank zei

Ook hier zie ik een prachtig sieraad in!