donderdag, februari 17, 2011

Hout

Rune hout

7 opmerkingen:

Fokkio zei

Hij kan zo aan de muur. Mooi werk!

Ank zei

Als ik je zoon was zou ik eens contact opnemen met een edelsmit, ik geloof dat hier zeker een markt voor is als je er sieraden van zou maken overigens zou een combinatie met hout ook heel mooi zijn! Ik vind het super!

Dominic zei

Prachtig gedaan, de naam Rune in hout, heel speciaal!
Groetjes

Ria zei

Ook weer prachtig deze uitvoering in hout Rian.

Han zei

Hout is een moeilijk materiaal probeer het eens met alleen de witte binnen vlakjes zonder de zwarte randen er om. Maar het gaat heel mooi hoor Rian, klasse!

gerdaYD zei

Inderdaad, zoals Han al zei: klasse Rian, en hij heeft je ook goede raad, hoewel ikzelf het zo niet had gezien. Maar hé, ik ben dan ook geen tovenaar hé zoals hij *wink, big smile*
OT: nee, ik vierde gisteren niet mee, zie daar ook geen reden toe. Zo'n wisselbeker krijgen? Tja, je zou voor minder met beschaamde kaken staan!

AmaZony zei

Alweer een prachtresultaat, heel rustgevend in deze hout-uitvoering. Super !